13 kwietnia

Carbo Detox - Pasta węglowa










Witajcie kochani

Jak tam u was weekend już się jest, czy zbliża się wielkimi krokami? Dzisiaj przychodzę do was po raz kolejny z marką Bielenda, ostatnio stała się moją ulubiona marką, jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji. Tą pastę pewnie większość z was kojarzy, swego czasu było o niej dość głośno.

Co obiecuje producent:

Pasta węglowa do mycia twarzy 3 w 1
1.Pasta myjąca
2.Peeling detoksykujący
3.Maseczka matująca

Aktywny węgiel
Glinka zielona

(cera mieszana i tłusta)

Pasta węglowa do mycia twarzy o działaniu detoksykującym. szybko i skutecznie oczyszcza i odświeża cerę mieszana i tłustą. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym, aktywnym węglu usuwa toksyny ze skóry. Zapobiega powstawaniu wyprysków, ładnie matuje cerę.

Preparat można używać jako:
1.Pastę myjącą
2.Peeling
3.Maseczkę matującą

Pasta dokładnie oczyszcza skórę, usuwa makijaż i nadmiar sebum.
Peeling z aktywnymi mikrogranulkami delikatnie złuszcza naskórek, wygładza, odblokowuje pory.
Maseczka matuje i odtłuszcza błyszczącą cerę, mniejsza widoczność porów.

Aktywny węgiel, dzięki silnym właściwością absorbującym , posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnes: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek, nadmiar sebum oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Skutecznie oczyszcza zapchane pory, wyrównuje koloryt skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków.

Glinka zielona wchłania toksyny z powierzchni skóry, oczyszcza i zamyka pory, zmniejsza wydzielanie sebum, wzmacnia i rozświetla skórę. Jest bogata w makro i mikroelementy, działa regenerująco i odżywczo na skórę dostarczając jej całego bogactwa pierwiastków.

Skład

Aqua, Kaolin Carbon Black, Glycerin, Pumice, Sodium Laureth Sulfate Illite, Salicylic Acid Panthenol, Montmorillonite Calcite, Polysorbate 20 Xanthan Gum, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, DMDM Hydantoin, Parfum




Moja opinia:

Pastę otrzymujemy w tubce o pojemności 150 g, czas na zużycie od otwarcia to 6 miesięcy. Szata graficzna bardzo ładna, powiedziałabym nawet, że elegancka. Pastę stosowałam jako maseczkę dwa razy w tygodniu i mi to wystarczyło, ponieważ dostarcza nam solidnej dawki oczyszczenia i zwyczajnie przy użyciu jej częściej nasza skóra staje się sucha i potrzebuje solidnego nawilżenia, a nie o to nam chodzi. maska ma właściwości rozjaśniające i tak rzeczywiście jest. Konsystencja rzadka, powiedziałabym nawet, że za bardzo ponieważ nie raz przeciekła mi przez palce  (niestety na bluzkę i nie da się tego sprać)  posiada w sobie małe drobinki, które świetnie spisują się jako delikatny peeling. Skóra po umyciu staje się miękka i gładka. Co zauważyłam to mniej porów. Jestem zadowolona z działania tej pasty i polecam wam wypróbować.

Miałyście tą pastę? Jak u was się sprawdziła?

Buziaki😘
Ania

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubie takie weglowe pasty, obecnie jedna testuje, alet zamierzam kupic i ta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ta nie odpowiada mojej cerze, ale siostrze ją polecę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkty z węglem są na ogół zachwalane. Sama jeszcze nie stosowałam, ale na pewno się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i lubiłam jako maseczkę, jako peeling nie bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Węgiel ostatnio popularny wśród producentów :). U mnie ta seria różnie się spisuje, choć akurat pasty nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale lubię takie pasty, może się na nią kiedyś skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm w sumie ja sie z tym tu dopiero spotykam ale nawet fajne :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet fajne :D Ja bardzo lubię pastę z Ziai, która jest też idealnym zdzierakiem oraz maską :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię węglowe kosmetyki, ale ta pasta raczej nie jest dla mnie, chyba że jako maseczka tylko na wybrane miejsca na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam z tej serii peeling do ciała, byłam zadowolona, więc i ten produkt mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej serii miałam żel do mycia i tak średnio się sprawdzał ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger