15 grudnia

Revolution- Highlighter




Witajcie kochani







Z rozświetlaczami rozpoczęłam przygodę mniej więcej w tym samym czasie, w którym wprowadzałam róże do policzków w swoim makijażu. Ten rozświetlacz dostałam od swojej dobrej koleżanki ( której bardzo dziękuję) już spory czas temu i różne miałam z nim przygody, był okres w którym kompletnie nie dogadywałam się z nim, ale ostatnio powróciłam do niego no i powoli zaczynam się przekonywać do niego.



Jeśli chodzi o opakowanie to jest liche, praktycznie na samym początku zepsuło się zamykanie, przez co trzeba uważać na niego w kosmetyczce, żeby się nie otworzył i nie pobrudził niczego.  Kolorek który ja mam to Peach Lights, z nakładaniem jest ciężko trzeba dużo nabrać na pędzel żeby cokolwiek było widać na twarzy, przy czym trzeba uważać bo lubi się osypywać




Rozświetlacz daje efekt tafli, ale ma drobinki nie są bardzo widoczne, ale mimo wszystko są, ładnie rozświetla naszą twarz przez co wygląda na zdrową i promienną, ale trzeba nauczyć się z nim współpracować. Dla osób początkujących nie polecam, ponieważ mogą się z nim nie dogadać i zrobić sobie krzywdę.

Używacie rozświetlaczy? Jaki jest wasz ulubiony?

Buziaki😘
Ania

10 komentarzy:

  1. Ja mam ogrom rozświetlaczy uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako sroka kosmetyczna uwielbiam blyskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam skórę tłustą i jakoś nie lubię rozświetlaczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam ;) Jestem wierna mojemu z My Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem wierna swojemu z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo lubię rozświetlacze, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem wierna rozświetlaczowi Lovely w wersji gold :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ale nie znalazłam rozświetlacza, który nie powodowałby wysypki u mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolor:) Ja nie używam rozświetlacza, choć być może w przyszłości się do niego przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś się z nim nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger