08 grudnia

Nowości








Witajcie kochani


Dawno u mnie na blogu nie pojawiały się nowości, a wiem że lubicie tego typu posty, dlatego postanowiłam powrócić do tej serii, a więc zaczynamy



Gorąca czekolada-
Rozgrzewający peeling do ciała

Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że pachnie obłędnie, aż chce się zjeść. Nie miałam jeszcze nic z Organic Shop i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi.



Odświeżająca pianka
oczyszczająca

Nigdy nie przepadałam za kosmetykami od Nivea jednak w mojej półce od niedawna przybywa ich coraz więcej, powoli się przekonuję do tej marki. Bardzo lubię pianki do mycia twarzy, zobaczymy jak ta się sprawdzi.




Pasta węglowa
do mycia twarzy 3w1

Marka Bielęnda ostatnio mnie mile zaskakuje, ostatnio głośno się zrobiło na ich temat, bardzo dobre kosmetyki wypuszczają. O tej paście czytałam dużo dobrego mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi.



Profesjonalna terapia wieku 

Kolejny kosmetyk marki Bielenda, na temat tego serum też dużo dobrego czytałam, więc muszę przetestować jak u mnie się sprawdzi, jak na razie grzecznie czeka na swoja kolejkę.



Fluid na rozdwojone końcówki

Na chwilę obecną nie mam problemu z rozdwojonymi końcówkami, ale jak to mówią lepiej zapobiegać niż leczyć, ja fryzjera odwiedzam co drugi miesiąc i robię jasne pasemka, więc to jest dość spore osłabienie włosów, a po drugie wiadomo że zimą  nasze włosy też są osłabione, więc zobaczymy jak się sprawdzi. 


Golden Rose 
Longstay Liquid
Matte Lipstick

Te matowe pomadki chyba każdy z was dobrze zna, ja je uwielbiam ten kolorek to nr.03



Torebka-Maciej Zień


Nie mogłam się oprzeć i skusiłam się na ta torebkę, uwielbiam ją.

To wszystko z moich nowości, ja zabieram się za testowanie i na pewno recenzje się pojawią.

Jesteście ciekawi szczególnie jakiegoś kosmetyku? Macie coś z moich nowości kosmetycznych?

Buziaki😘
Ania



26 komentarzy:

  1. Peeling o zapachu gorącej czekolady brzmi bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na to serum Bielendy też mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelng brzmi mega ciekawie, sama też go kupiłam ale w innej wersji zapachowej :) Chętnie przeczytam wpis o Twojej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki peeling muszę sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka śliczna i lubię Mariona na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torebeczka jest prześliczna ;) Też nie mogłabym się jej oprzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam żel z bielendy, właśnie węglowy i ostatnio umieściłam go w ulubieńcach :)
    Piękny kolor torebki, ja też skusiłam się na różową ale z Wittchena
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z marką Nivea mam tak samo jak Ty;) A tę piankę bardzo lubiłam i ma świetne opakowanie pianotwórcze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te produkty uwielbiam <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ta piankę z Nivea i byłam z niej bardzo zadowolona :) Jest super wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości, parę mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesuje mnie serum Bielenda. Ładna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger