07 lipca

Barwa - Tonik Siarkowy








Witajcie kochani

Dawno mnie tu nie było, zawsze latem spada mój zapał do pisania postów, no ale chyba czas się zabrać za siebie. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją toniku siarkowego od marki Barwa.





Co mówi producent:

Tonik siarkowy dokładnie oczyszcza, odświeża, tonizuje, a przy tym pielęgnuje i wygładza skórę. Efekt-świeża i czysta cera bez uczucia ściągnięcia oraz właściwe pH skóry. Najlepsze wyniki zapewnia regularne i kompleksowe stosowanie wszystkich kosmetyków marki Barwa Siarkowa.

Tonik siarkowy wykorzystuje właściwości bioaktywnej siarki oraz innych naturalnych składników aktywnych do pielęgnacji skóry z trądzikiem młodzieńczym i różowatym. Antybakteryjna siarka, naturalne ekstrakty owocowe, kwasy AHA  - Multifruit Extract roślinna gliceryna, oraz panthenol zapewniają dokładne oczyszczanie z zanieczyszczeń i stabilizację pH. Skóra pozbawiona błyszczenia przygotowana jest do dalszych kroków pielęgnacyjnych.

Moja opinia:

Opinia jest na podstawie oceny mojej córki, która zmaga się z trądzikiem. Tonik otrzymujemy w plastykowej butelce o pojemności 200 ml. data ważności od otwarcia to 6 miesięcy. Zapach nieprzyjemny. Tonik dobrze oczyszcza i odświeża cerę, nie ma uczucia ściągnięcia skóry. Tonik radzi sobie z trądzikiem, przy regularnym stosowaniu rano i wieczorem, natomiast jeśli tonik zużyjecie do końca i zastąpicie go innym kosmetykiem problem szybko powróci. Córka jest zadowolona z działania tego toniku i już ma w zapasie następną buteleczkę.  

Buziaki😘
Ania

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za polecenie, już wiem co mam siostrze powiedzieć by kupiła dla swojego syna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że działa. Dobrze wiedzieć na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt zapowiada się całkiem OK :) miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło wspominam ten tonik jak i inne kosmetyki Barwa z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli to taki kosmetyk uzależniający...jak odrzucisz, to problemy wracają... ciekawe:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger