16 sierpnia

Paletka Sparkle -Eveline










Witajcie kochani

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją paletki od Eveline. paletka jest dobrze znana, jakiś czas temu było o niej dość głośno w blogowym świecie. Jeśli chodzi o mnie ja bardzo lubię malować powieki i bawić się kolorami, ale nie przedłużając zobaczcie jakie ma piękne kolorki




Paletka posiada zarówno cienie matowe jak i brokatowe, pigmentacja bardzo mocna, cienie nie osypują się, nie rolują, nie znikają z powieki. W mojej ocenie ta paletka nie nadaje się dla osób które dopiero zaczynają przygodę z malowaniem powiek, po prostu uważam że pigmentacja jest na tyle mocna, że można sobie zrobić krzywdę i uzyskać nieciekawy efekt i przyznam, że chociaż ja dość często używam cieni do powiek to w przypadku tej paletki musiałam  mocno się napracować, aby uzyskać dobry efekt. W mojej ocenie paletka jest idealna jeśli mamy wyjście na jakąś imprezkę, lub jeśli chcemy oczarować naszego partnera pięknym spojrzeniem, jednak do pracy lub na zwykłe wyjścia typu do sklepu itd. nie bardzo, ale wiadomo każdy ma inny gust jeśli chodzi o makijaż, więc może są tu takie osoby które lubią mocne wejścia, jeśli tak ta paletka jest właśnie dla was.
Paletkę otrzymałam dzięki uprzejmości marki Eveline, która zgodziła się zostać jednym ze sponsorów na spotkaniu blogerek w Rybniku.

Używacie cieni do powiek? Lubicie mocny makijaż, czy delikatniejszy? Znacie tą paletkę?

Buziaki😘
Ania

6 komentarzy:

  1. Taka paletka na pewno spodobałaby się mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka fajna, wizualnie mi się podoba, ale i kolory fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną ma kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt- paletką można wyczarować niezłe cuda na powiece ale i sobie zaszkodzić. U mnie nawet z blendowaniem nie było w tym przypadku źle- ale bez bazy pod cienie się nie obejdzie. Ogólnie ja również bardzo chwalę sobie tą paletkę, nie tylko ze względu na piękne opakowanie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka przyjemna, bardzo:) opakowanie zrobiło największe wrażenie na nas, te drobinki pływające są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na co dzień używam raczej neutralnych cieni, ale lubię mieć jakieś mocniejsze na specjalne okazje :) Ta paletka prezentuje się bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger