05 lipca

Maska w płachcie









Witajcie kochani

Nigdy specjalnie nie przepadałam za maskami w płachcie, zawsze były za duże i zsuwały mi się z twarzy. teraz mam mały zapas masek w płachcie, który sukcesywnie powiększam. Jeśli jesteście ciekawi dlaczego zmieniłam zdanie o maskach w płachcie zapraszam do dalszego wpisu.




Ujędrniająca maseczka witaminowa w płachcie od Koreanunicorn. Maseczka zawiera w sobie, aż 5 witamin E, C, B3, B5, B6 więc jest to bomba witaminowa dla naszej skóry. Świetnie odżywiła moją skórę podczas upałów, było to zbawienie, silnie nawilżyła, skóra była delikatna i miękka, oraz ukojona. Jak już wspomniałam maseczka jest w formie płachty, który jest delikatny i cienki, ale nie rozrywa się. Zapach bardzo delikatny. Na pewno sięgnę jeszcze po ta maseczkę, polecam wam ją.

Lubicie maseczki w płachcie? Jakie są wasze ulubione?

Buziaki😘
Ania

5 komentarzy:

  1. Ja akurat bardzo lubię tego typu formę maseczek :). Tej nie znałam, ale działanie i ilość witamin przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam takiej maski.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie świetnie się sprawdziła - polubiłam się z maseczkami od Koreanunicorns :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem wielką fanką masek w płachcie, ale tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię maski w płachcie, ale tej jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger