07 czerwca

Spotkanie blogerek-upominki











Witajcie kochani

Przyszedł czas na zaprezentowanie wam upominków, które otrzymałyśmy na spotkaniu blogerek, które miałam przyjemność organizować. więc nie przedłużając:









 Naturalne produkty do włosów i twarzy




Eveline cosmetics
W paletce się zakochałam



Bardzo lubię ich kosmetyki





Maseczki w płachcie, kochani na hasło ,,rybnik" otrzymujecie 15% rabatu na wszystkie produkty nie objęte promocją. Kod obowiązuje do końca czerwca




Warto przejrzeć ich stronę, kosmetyki zapowiadają się ciekawie


Maseczki w płachcie





Wielorazowy płatek kosmetyczny













To byłoby na tyle sponsorom jeszcze raz bardzo dziękuję. Niektóre kosmetyki są w trakcie testów, jesteście ciekawi jakiegoś produktu szczególnie?

Buziaki😘
Ania

8 komentarzy:

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger