04 stycznia

Krem pod oczy i na powieki - Perfecta





Witajcie kochani








Może na początku napiszę dlaczego  tyle czasu się nie odzywałam. Grudzień  to jest miesiąc w którym jest gonitwa,  przed świętami i sylwestrem, ale jest to także miesiąc przemyśleń. Ja postanowiłam zrobić sobie przerwę od blogowania i zastanowić się, czy aby na pewno chcę jeszcze blogować, musiałam przemyśleć parę rzeczy i spraw, oraz posegregować sobie rzeczy ważne i ważniejsze, no i jak widać wśród spraw najważniejszych znalazł miejsce także mój blog, w którego włożyłam wiele pracy i serducha, także wracam z naładowanymi akumulatorami i działam dalej:)

Dzisiaj przyszła pora na krem pod oczy i na powieki, który zużyłam już jakiś czas temu i przyszła pora na jego recenzję.

Co mówi nam producent:

Redukcja zmarszczek, rozjaśnienie cieni.
Azjatycki rytuał młodości

Krem pod oczy i na powieki na dzień i na noc.
Centella asiatica jedwab, witamina C

Aksamitny krem o wyjątkowej konsystencji ,,cream to oil" stworzony w oparciu o azjatycki rytuał młodości. daje skórze natychmiastowe uczucie nawilżenia i rozświetlenia. Polecany do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu wymagającej redukcji zmarszczek i likwidacji cieni. Stanowi doskonałą bazę pod makijaż i przedłuża jego trwałość.

Centella Asiatica
pobudza fibroblasty do produkcji kolagenu i elastyny, redukuje zmarszczki i odmładza. Stymuluje syntezę kwasu hialuronowego, przyczyniając się do wzrostu nawilżenia skóry.

Jedwab
redukuje oznaki zmęczenia skóry tj.: worki i cienie pod oczami. Dodatkowo poprawia napięcie skóry i jej koloryt.

Witamina C
poprawia jędrność i elastyczność skóry, rozświetla oraz likwiduje oznaki zmęczenia i stresu.

Skład:

Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Behenyl Alcohol, Sodium Acrylates Copolymer, Lecithin, Dicaprylyl Ethel, Butylene Glycol, Musa Sapientium Extract, Centella Asiatica Extract, Albizia Julibrissin Bark Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Alcohol, Terminalia Ferdinandiana Fruit Extract, Sorbitol, Ascoorbyl Glucoside, Panthenol, Glucose, Trilaureth-4 Phosphate, Phospholipids, Sphingolipids, Glycine Soja Oil, Glycine Soja Oil Unsaponiflables, Hydroxyacetophenone, Phenoxyethanol, Octadecyl Di-T-Butyl-4-Hydroxyhydrrocinnamate, Mica, CI 77891.


 

Moja opinia:

Krem przeznaczony szczególnie dla osób 55+/65+ jednak ja nie zwracam na to uwagi, dlatego też znalazł się w mojej pielęgnacji. Bardzo polubiłam serię Azjatica od Perfecty, są to naprawdę bardzo dobre produkty. Szata graficzna bardzo ładna, przyciąga wzrok. Produkt otrzymujemy w zafoliowanym kartoniku, co jest wielkim plusem, w środku znajdziemy tubkę o pojemności 15 ml, z datą ważności 9 miesięcy od otwarcia. Konsystencja kremu bardzo dobra, bardzo dobrze się rozprowadza. Krem jest o tyle ciekawy, że nakładamy go pod oczy i na powieki, bardzo dobrze nawilża nam skórę i poprawia jej koloryt. Ja nie posiadam dużych cieni pod oczami, więc nie napiszę czy radzi sobie z nimi, natomiast po nie przespanej nocy, gdy mamy worki pod oczami radzi sobie bardzo dobrze. Jeżeli chodzi o zmarszczki to posiadam te mimiczne i mogę śmiało powiedzieć, że minimalnie je spłycił. Ja ze swojej strony mogę wam polecić ten krem.

Macie swój ulubiony krem pod oczy? Używacie coś z tej serii od Perfecty?

Buziaki😘
Ania

5 komentarzy:

  1. Na pewno zwróce na niego uwagę, gdy będe kupowac krem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjrzę mu się przy okazji zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na powieki bym nie użył ale wysoko ma masło shea i emolient :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przyjemny produkt - najważniejsze że nie szczypał i nie uczulił...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kremy pod oczy to mam co do nich ogromne wymagania i niestety jeszcze żaden im nie sprostał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger