05 stycznia

Kredka do oczu i brwi-puroBIO






Witajcie kochani






Dzisiaj porozmawiamy sobie troszeczkę o kolorówce, kto mnie śledzi na Insta to wiedział, że taki post się dzisiaj pojawi. Przed świętami otrzymałam, przesyłkę z portalu Ambasadorka-kosmetyczna  muszę wam się przyznać, że sama nie kupiłabym kredki do brwi, a powód jest prosty mam tak gęste swoje brwi, że  nie jestem zmuszona używać tego typu kosmetyków, ale skoro już została mi przysłana to się przełamałam i przetestowałam.

Co mówi nam producent:

Zdrowie Twojej skóry jest dla nas najważniejsze

Kosmetyki puroBIO to połączenie pięknych kolorów i potęgi makijażu dbającego o Twoją skórę. Dlatego stworzyliśmy bezpieczny make-up dla każdego rodzaju cery i każdego wieku.
Kosmetyki puroBIO daja pierwszeństwo certyfikowanym, wysokiej jakości naturalnym składnikom, eliminując substancje, które są niebezpieczne dla skóry i mogące powodować alergie. Korzystamy z aktywnych składników pochodzenia roślinnego i mineralnego.

Nie dla silikonu
Nie dla wazeliny
Nie dla parabenów
Nie dla syntetycznych konserwantów
Nie zawierają glutenu i są przetestowane na zawartość niklu.




Moja opinia:

Ja mam kredkę w kolorze Kayal 28 jest to kolor zbliżony do ciemnego brązu i jest on najciemniejszy z dostępnych kolorów. Kredka posiada spiralę do modelowania i nadawania kształtu brwiom. Łatwo się rozprowadza, nie marszczy się i nie pozostawia grudek. Efekt utrzymuje się przez cały dzień i nie spływa nam z łuku brwiowego.
Ja ze swojej strony mogę wam polecić tą kredkę na pewno będziecie zadowolone z niej.








Miałyście tą kredkę? Podkreślacie swoje brwi?

Buziaki😘
Ania


18 komentarzy:

  1. ja bym taką kredką do brwi nie pogardziła, nie dość że świetnie się prezentuje to ma fajny skład

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś kredkę, ale najlepiej u mnie sprawdza się pomada:)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dostałam z tej akcji korektor który nie za bardzo się spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ma też sprężynke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta kredka ale używałabym tylko do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kredki do brwi nie używam, ponieważ mam swoje ładne brwi :) Zainteresowałaś mnie z kolei tym portalem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Po raz pierwszy słyszę o tej firmie. Używam kredki do brwi w odcieniu blond.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nie używam takich kredek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do stylizacji brwi używam właśnie kredek, więc post idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na razie się uczę w tej materii i póki co używam cienia oraz żelu utrwalającego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko siegam po kredki do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do brwi oczywiście mialo byc! *

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa, muszę zapisać sobie, bo markę znam tylko wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używam kredek do brwi, gdyż wolę pomady. Ale możliwe, że się na nią skuszę ponieważ ten kolor jest bardzo zbliżony do koloru moich brwi, gdzie ciężko znaleźć
    Ps. Zapraszam również na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny ma kolor, bardzo naturalny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger