16 listopada

Moja siostra mieszka na kominku




Witajcie kochani


U mnie dzisiaj dość nietypowo, bo po raz pierwszy przychodzę do was z recenzją książki, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku. Niektóre z was były ciekawe tej książki, więc postanowiłam trochę ją  przybliżyć







Książka wydana przez wydawnictwo Papierowy księżyc, autorka Annabel Pitcher jest to jej debiutancka książka.
Książkę czyta się bardzo szybko i jest pięknie tak lekko napisana. Opowiada o zmaganiach dziesięcioletniego chłopca, który nie do końca rozumnie co się w ogóle stało, nie pamięta swojej zmarłej siostry, nie płakał ani razu chociaż myśli że powinien bo przecież wszyscy płakali. Chłopiec nie rozumie dlaczego mama odeszła, nie rozumie dlaczego tata pije, i dlaczego mówią że czas leczy rany, a po pięciu latach jest jeszcze gorzej....
Książka bardzo poruszająca, czasem zabawna i według mnie warta uwagi, jeśli lubicie książki tego typu to powinna wam się spodobać, ja wam polecam.

Lubicie czytać książki? Jeśli tak to jaką tematykę lubicie?

Buziaki 😘
Ania

16 komentarzy:

  1. To coś dla mnie. Lubię takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię thrillery, ale może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać książki. W szczególności horrory Stephen'a Kinga. :)
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej ;* Pozdrawiam serdecznie i obserwuje <3
    W wolnej chwili zapraszam do siebie : http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki lubię czytać, ale ostatnio jakoś czasu mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam kiedy ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem czy trafiłaby w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem lubię przeczytać coś w tym klimacie... ale nie zdarza się to zbyt często. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię czytać książki. Czytam różne, zarówno typowe powieści, czasem kryminały ale również książki naukowe i poradniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam, poruszająca książka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Codzienne ludzkie dramaty są mi bliższe, niż wymyślne historię 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Własnie jestem w trakcie czytania. Nie sądziłam, że tak się wzruszę. Mi się podoba bardzo :) a ksiażki kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie do końca moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger