27 października

Upominki ze spotkania blogerek





Witajcie kochani


Tak jak obiecałam dzisiaj pokażę wam co dostaliśmy na spotkaniu blogerek, które odbyło się w Rybniku.

Naszym patronem medialnym był portal Kobiety przy kawie





Z takiego kubeczka kawka rano smakuje lepiej :) 


Coś słodkiego również się znalazło, pyszne pierniczki podarował nam Słodki dom 


Natural lashes podarowała nam rzęsy


Kosmetyki do pielęgnacji Oillan
jeszcze nic od nich nie miałam i jestem ich najbardziej ciekawa


Od marki Bielenda również nam podarowała kosmetyki


Wydawnictwo Papierowy księżyc podarowało nam książkę i jestem nią zachwycona

To na tyle z upominków, które otrzymałam na spotkaniu jestem bardzo zadowolona i jeszcze raz dziękuję.

Buziaki😘
Ania

15 komentarzy:

  1. Te pierniczki wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Oillan dostałam podobny zestaw :) książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne upominki :) Kubeczek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy z Bielendy mnie najbardziej ciekawią ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne upominki :) Pierniczki super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam nowe kubki więc ten ze spotkania urzekł mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne kosmetyki :) miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger