26 marca

Precise Brush Liner








Witajcie kochani

Jak wam mija kwarantanna, zmęczeni już siedzeniem w domu? Jeśli tak zapraszam na dzisiejszy wpis



Dzisiaj mamy przyjemniaczka od Eveline.  Każdy kto robi sobie kreski potrzebuje dobrego pędzelka, aby kreski były równe i estetyczne. Ten eyeliner ma idealny pędzelek do robienia ładnych i trwałych kresek, bo utrzymują się cały dzień i kompletnie nic się z nimi nie dzieje.




Zobaczcie na ten pędzelek jest idealny, i wszystko byłoby idealnie gdyby nie fakt, że bardzo szybko wysycha, jeśli wytrzyma dwa tygodnie to jest max. Chciałam się upewnić, czy ja  nie trafiłam przypadkiem na jakiś wcześniej otwierany, niestety miałam 3 sztuki wszystkie tak samo się zachowały, a szkoda bo gdyby nie to byłby idealny.

Znacie? Robicie kreski sobie?

Buziaki😘
Ania

4 komentarze:

  1. Ja akurat nie robię sobie kresek, więc to produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go, jeden z najlepszych eyelinerów jakie miałam. Kwestia wysychania być może jest spowodowana niewłaściwym przechowywaniem - trzymałaś pędzelkiem w dół? Mi wytrzymuje jakieś dwa miesiące, nawet dłużej, jak mało się maluję...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam dość siedzenia w domu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger