31 stycznia

Wody toaletowe dla niej i dla niego








Witajcie kochani

Wielkimi krokami zbliżają się walentynki, są tacy co świętują, ale znam i przeciwników świętowania walentynek, a jak to u was wygląda?



Dzisiaj chciałam wam zaprezentować dwie wody toaletowe dla niej i dla niego




Woda toaletowa w wersji dla niego to Eclat Toujours, posiada w sobie nuty mięty, irysa oraz wyszukanego akordu skóry cuir corroyye. Bardzo mocny i intensywny zapach, pasujący dla Panów silnych i opiekuńczych. Mój partner jest bardzo wybredny jeśli chodzi o wody toaletowe, ma swoje ulubione i trudno znaleźć mu zapach który  mu się spodoba, natomiast ten zapach od razu przypadł mu do gustu. Powiem wam, że mi też ten zapach się podoba, lubię zapach męskich wód toaletowych, czasami bardziej mi się podobają niż damskie :)  Zapach utrzymuje się cały dzień.

Woda toaletowa dla niej to Eclat Amour posiada w sobie nuty delikatnego białego fiołka, białego irysa i drzewa cedrowego. Zapach pasujący dla kobiet eleganckich i pewnych siebie. Bardzo mocny i intensywny, woda została jedną z moich ulubionych na dzień dzisiejszy. Zapach utrzymuje się cały dzień i nie traci na swojej intensywności.

Obie wody toaletowe, przypadły nam do gustu. Myślę że taka woda toaletowa dla niej, lub dla niego  może być drobnym i fajnym prezentem na walentynki. Obie wody bardzo do siebie pasują i się uzupełniają. Idealne na romantyczny walentynkowy wieczór we dwójkę.
Zapraszam was do zapoznania się z ofertą na  https://klub-konsultantek.pl

A jakie są wasze ulubione zapachy?

Buziaki😘
Ania

3 komentarze:

  1. Chętnie zajrzę na tę stronę. Ja lubię słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm flakony by mnie nie przekonały ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ori i Avon mają fajne zapachy, ale rzadko po nie sięgamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger