10 października

Tołpa: krem-maska









Witajcie kochani

Tołpa, kto nie zna tej marki?  Jest znana prawda? i aż wstyd się przyznać, nigdy wcześniej nic od nich nie miałam. Słyszałam o ich kosmetykach dużo dobrego, ale negatywne opinie też się zdarzały. Jeśli jesteście ciekawi, czy się polubiłam z nimi, zapraszam do dalszej części wpisu.





Parę słów od producenta:
wbrew powszechnej opinii skóra odwodniona to nie to samo, co skóra sucha. Najkrócej mówiąc: odwodnionej brakuje nawilżenia, a suchej natłuszczenia i nawilżenia. Stworzyliśmy dermokosmetyki, które przede wszystkim hamują ucieczkę wody ze skóry.

Nasz dermokosmetyk wnika głęboko w skórę i z każdą godziną snu stopniowo uzupełnia poziom nawilżenia. Odbudowuje naturalną barierę ochronną, aby skóra w ciągu dnia mogła skuteczniej bronić się przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Zapewnia intensywne nawilżenie przez 24 godziny, nawadniając skórę i chroniąc przed utratą wody. Poprawia elastyczność i wygładza. Łagodzi podrażnienia, wspomaga regenerację naskórka i mikrouszkodzeń. Usuwa oznaki zmęczenia i stresu, zapewniając rano efekt gładkiej, zregenerowanej i wypoczętej skóry.

Małe wielkie składniki
torf tołpa, kompleks kiełków pszenicy, drożdży i hialuronianu sodu, kompleks naturalnych węglowodanów, ekstrakt z szałwii muszkatołowej, gliceryna, masło shea

Torf tołpa 
multiroślinny antyoksydant
naturalnie chroni i wzmacnia skórę wrażliwą

Sposób użycia:
nanieś krem-maskę na oczyszczoną i stonizowaną twarz i szyję omijając okolice oczu. Wmasuj zaczynając od szyi w górę. Stosuj jako maskę na noc, nakładając grubszą warstwę dwa razy w tygodniu. W przypadku skóry bardzo odwodnionej stosuj codziennie jako krem.

Aluminiowa tuba
nie bez powodu umieściliśmy ten krem-maskę w aluminiowej tubie. Bo takie opakowanie nie zasysa powietrza i bakterii. I dzięki temu krem-maska jest dłużej bezpieczny.

Moja opinia:
Krem-maska otrzymujemy w kartoniku, w środku znajdziemy aluminiową tubkę, jest to bardzo fajny pomysł, ponieważ możemy wydobyć kosmetyk do samego końca. Pojemność tubki to 40 ml. data ważności od otwarcia to 3 miesiące. Zapach bardzo ładny, dość długo się utrzymuje. Ja nie mam odwodnionej skóry twarzy, dlatego używałam go jako maski, nakładałam grubszą warstwę na noc, a on robi swoje. Szybko się wchłania, ale pozostawia lepką warstwę na twarzy.Kosmetyk jest bardzo wydajny, oraz łatwo się rozprowadza.  Rano nasza twarz wygląda na wypoczętą, jest solidnie nawilżona, gładka oraz miękka w dotyku.


Znacie kosmetyki Tołpy?  Zainteresował was ten krem-maska?

Buziaki😘
Ania

6 komentarzy:

  1. Lubie kosmetyki Tołpy. Nie znam tego kremu-maski, ale chętnie wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że solidnie nawilża. To mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt i może w przyszłości poznam :). W większości ich produkty całkiem nieźle się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą markę i lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój jeszcze czeka na pierwsze użycie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger