26 października

Żel-krem do mycia twarzy Nivea






Witajcie kochani







Jak wam mija piątek? U mnie spokojnie, i myślę że weekend też będzie spokojny, planuję go spędzić z książką,kocykiem i kubkiem ciepłej herbatki. Tymczasem zapraszam was na kolejny wpis, dzisiaj troszkę o pielęgnacji twarzy, więc nie przedłużając zaczynamy.

Co mówi nam producent:

Nivea Żel-Krem do mycia twarzy wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ:
*Głęboko oczyszcza i nawilża
*łagodzi skórę dzięki swojej delikatnej formule
*łagodnie pielęgnuje dzięki formule z olejkiem migdałowym

Zobacz i poczuj zdrowo wyglądającą skórę
Skóra jest głęboko oczyszczona i ukojona, wygląda zdrowo i pięknie.





Skład:
Aqua, Isopropyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Methylpropanediol, Glyceryl Stearate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Decyl Oleate, Cetyl Palmitate, Glyceryl Glucoside, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Panthenol, Sodium Carbomer, Lactose, Decyl Glucoside, Cellulose, Hydroxypropyl Methylcellulose, Panthenyl Triacetate, BHT, Phenoxyethanol, Methylparaben, Limonene, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Geraniol, Parfum, CI 73360


Moja opinia:

Kosmetyk otrzymujemy w tubce o pojemności 150 ml. termin ważności od otwarcia kosmetyku to 12 miesięcy. Szata graficzna minimalistyczna, bardzo przyjemna dla oka. Żel pachnie dokładnie tak samo jak krem Nivea. Jeśli chodzi o działanie to dobrze radzi sobie z oczyszczanie naszej skóry i z nawilżeniem, skóra po użyciu staje się bardzo miękka i delikatna w dotyku, żel jest przeznaczony dla osób które posiadają skórę suchą i wrażliwą i faktycznie dobrze sobie radzi z nawilżeniem, jeśli macie cerę naczynkową to polecam wam wypróbować ten żel, nie zrobi wam krzywdy, a wręcz przeciwnie  ukoi i uspokoi naszą skórę, jest to rzeczywiście jeden z moich ulubieńców jeśli chodzi o pielęgnację. Mogę wam go spokojnie polecić, jest to bardzo dobry produkt.

Znacie ten produkt? Jeśli tak, jak sprawdził się u was? Macie swoich ulubieńców w pielęgnacji? 

Buziaki😘
Ania

3 komentarze:

  1. Do kosmetyków pielęgnacyjnych z nivea zaczęłam się przekonywać gdy spróbowałam dwufazowego płynu micelarnego do demakijażu - boski jest! Zapewne i ten żel wpadnie w moje łapki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś i był bardzo w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba kiedyś miałam ale inną wersję i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger