24 października

Płynna Keratyna







Witajcie kochani

Mieliśmy piękną złotą i ciepłą jesień, teraz pogoda się nieco zepsuła jest wietrznie i chłodno, na taką pogodę najlepszy jest kubek ciepłej herbatki, kocyk i z takim zestawem zapraszam was na nowy post :)

Jak widać po tytule dzisiaj opowiem wam o płynnej keratynie, którą otrzymałam do testów od marki BingoSpa. Moje włosy nie należą do łatwych, są napuszone i mają suche końcówki, wiem że to winna głównie zabiegów fryzjerskich, ale cóż zrobić w pewnym wieku, trzeba kamuflować to czego nie chcemy pokazywać.




Produkt otrzymujemy w plastykowej ciemnej buteleczce o pojemności 100 ml z wygodnym aplikatorem. Po pierwszym użyciu byłam zszokowana zapachem, który do złudzenia przypomina przyprawę maggi i bardzo długo jest wyczuwalny na włosach. Jeśli chodzi o działanie to jestem bardzo zadowolona włosy przestały się puszyć i wywijać na wszystkie strony świata, odzyskały blask i połysk, tylko trzeba pamiętać o regularnym stosowaniu,a zapach może zniechęcać, ja się przełamałam, ale było ciężko. Mimo zapachu polecam wam ten produkt jest wart swojej ceny, za działanie zapach można mu wybaczyć :)

Znacie ten produkt? Jak u was się sprawdził?

9 komentarzy:

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger