14 maja

Piękne i zdrowe paznokcie









Witajcie kochani

Piękne dłonie i zadbane paznokcie, są wizytówką kobiety, z pomocą przychodzi nam marka bell, która wypuściła limitowaną serię kosmetyków do pielęgnacji paznokci.

Dwufazowa oliwka do skórek/ peeling do skórek i paznokci 


Oliwka dobrze nawilża i zmiękcza skórki, ma przyjemny zapach. peeling nałożony na paznokcie pięknie nam je poleruje, natomiast nałożony na skórki działa podobnie jak olejek.

 Preparat nabłyszczający lakier




Nabłyszcza, utrwala i podkreśla kolor. Możemy aplikować go na pomalowane paznokcie, lub na niepomalowane jako preparat nabłyszczający. Niestety ja nie zauważyłam przedłużenia trwałości lakieru.

Wysuszacz lakieru do paznokci




Skraca czas wyschnięcia pomalowanych paznokci, ma za zadanie zabezpieczać paznokcie przed uszkodzeniami i odpryskiwaniem, niestety u mnie się nie sprawdził.

Serum do paznokci




Serum zwiera wyciąg z pestek brzoskwini. na paznokciach daje nam piękny cielisty kolor. Serum ma za zadanie wyrównanie nierówności i wygładzenie płytki, jednak ja nie mam z tym problemu, także nie wiem jak się sprawdza, jednak po kuracji paznokcie stają się mocniejsze i twardsze.

Miałyście te produkty? Jak u was się sprawdziły? Jak dbacie o swoje paznokcie i skorki?

Buziaki😘
Ania

9 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego serum do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić sobie oliwkę do paznokci. Często pojawiają mi się suche skórki, czas z nimi zawalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie one nie przekonują do siebie.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwke miałam bo kiedys kupilam w Biedronce i w sumie fajna jest dka mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam te produkty. Za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to brzoskwiniowe serum jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wysuszacz również się u mnie nie sprawdził. Oliwka i peeling są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam olejków i odzywki Fito, takie w pędzelku jakoś mnie nie kuszą, choć przyznaję, że prezentuję się miło dla oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś mnie nie pociągają te produkty, poza tym u mnie królują hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger