09 maja

Metaliczne pomadki Bell








Witajcie kochani

Jak tam u was dzień mija? U mnie spokojnie dość spokojnie, więc mam chwilkę żeby napisać wam recenzję na temat metalicznych pomadek od marki Bell 
Pomadki mają bardzo ładne opakowania w sam raz dla nastolatek. Mają aplikatory jak błyszczyki lekko skośne, bardzo wygodne w użyciu. Mają bardzo ładny zapach, bardzo łatwo się je rozprowadza mimo, że mają dość gęstą konsystencje. Niestety pomadki mają krótką trwałość, wystarczy się czegoś napić i znikają z ust. Jeśli chodzi o ich wykończenie, które ma być metaliczne to nie zgodzę się z tym, mają w sobie drobinki i bardziej przypominają mi błyszczyki niż metaliczne pomadki.




Kolorek 01 Don't Stop- kolor bardzo jasny róż, praktycznie niewidoczny na ustach nie wliczając drobinek, które dość wyraźnie widać
Kolor 02 Love My Lips - Kolor różowy ten kolorek jest już ładnie widoczny na ustach, obecnie mój ulubiony






Kolor 03 Just Best - jak dla mnie kolor wpada w brudny róż
Kolor 04 Look So Fine - jest to kolor bardziej zbliżony do brązu, chociaż niektórym może przypominać miedziany


Koszt tych pomadek to 9,99 więc nie jest to wysoka cena, jeśli lubicie błyszczyki z drobinkami to te pomadki przypadną wam do gustu.

Miałyście te pomadki? Lubicie świecące usta, czy stawiacie na mat?

Buziaki😘
Ania


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądają, ale nie jest to raczej wykończenie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tych pomadek 🙂bardzo podobają mi się matowe usta ale mi jakoś nie pasują 😃☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na 01 albo 02, tylko miałam nie kupować już nic do ust xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie. Jakoś nie jestem zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko maty... wszelkim błyszczącym mazidłom mówię NIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o to to byłoby zdecydowanie matowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem szału na te metaliczne pomadki ;) Ja jednak wolę moje kochane maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubie takie pomadki uzywac jako toppery, fajne maja kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat pomadki polubiłam najmniej z tej serii. Nie czuję się najlepiej z takim wykończeniem na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyglądają, to prawda ale to nie jest idealne wykończenie dla mnie :) Stronię od błyszczyków i innych świecideł na usta od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. They look stunning!

    https://julesonthemoon.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory ładne ale wykończenie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger