20 marca

Kredka do oczu







Witajcie kochani

Kredkę do oczu z marki emily kupiłam dość dawno temu w Rossmanie, szukałam wtedy coś na linie wodą oczu. Przyznam szczerzę, że tej marki nie znałam wcześniej.Kredkę kupiłam, dlatego że kolor mi spasował, a po drugie chciałam przetestować markę o której wcześniej nie słyszałam.
Ja mam kolorek 122  prezentuje się tak:




Jak już pisałam wcześniej, kredkę używam na linie wodną oka. Przy testowaniu kredki głównie zwracałam uwagę na trwałość. Kredka ma ważność 24 miesiące, ja mam ją jakiś rok i używam jej systematycznie, więc mogę coś więcej o niej powiedzieć.



Kolorek ma piękny, ładnie rozświetla nam oko. Jeśli chodzi o trwałość to wytrzymuje około 6 godzin, co wydaje być się dobrym wynikiem. Kredka warta wypróbowania, niestety nie pamiętam ile kosztowała.

Używacie kredek na linię wodą oka? Jaką polecacie?

Buziaki😘
Ania

13 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tej kredce wcześniej :) Ja na linię wodną używam Catrice Made to Stay Inside Eye Pencil w kolorze 010 bardzo trwała i dobra kredka na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją :) I fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną kredkę, ale przyznam, że zazwyczaj zapominam po nią sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygląda :). Ja jej jeszcze nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie używam takich kredek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam takich kredek choć dosyć rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się nią zainteresować. Do tej pory używałam tej z My Secret, ale mam ochotę wypróbować coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorek mi sie podoba <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobną, ale innej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko sięgam po takie kredki, a widzę, że ładnie by rozświetlały oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie kredki w ogóle nie trzymają się na linii wodnej oka :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger