06 marca

Fluid matujący- Bielenda








Witajcie kochani

Dzisiaj znowu porozmawiamy sobie o marce Bielenda, ale tym razem mam dla was recenzję fluidu matującego.

Co obiecuje nam producent:

*Naturalny efekt
*Idealne krycie
*Długotrwały mat

Matujący fluid w doskonały sposób poprawia wygląd cery mieszanej i tłustej. Idealnie i na długo matuje skórę, nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity wygląd - BEZ EFEKTU MASKI. Efektywne połączenie składników pudrowych i pigmentów poprawia wygląd skóry: estetycznie podkreśla jej odcień, tuszuje niedoskonałości, przebarwienia i drobne zmarszczki, fluid doskonale dopasowuje się do cery., dając naturalny i świeży efekt, a ultralekka, nietłusta konsystencja nie obciąża jej. Aksamitna formuła idealnie adaptuje się do światła i kształtu twarzy, wspaniale precyzyjnie rozprowadza, zapewniając przyjemną aplikację i doskonały jednolity efekt. Fluid zawiera witaminę B3, która ogranicza błyszczenie, reguluje wydzielanie sebum i zmniejsza widoczność porów.

 

Moja opinia:

Fluid otrzymujemy w tubce o pojemności 30 g po otwarciu mamy 6 miesięcy czasu na zużycie kosmetyku. Szata graficzna bardzo ładna, powiedziałabym nawet, że elegancka. Ja mam fluid w kolorze Medium Beige 02. Fluid bardzo ładnie stapia się ze skórą,  nie tworzy efektu maski, wygląda bardzo naturalnie na twarzy. Ładnie kryje niedoskonałości i zapewnia nam mat, ale nie jest to długotrwały efekt niestety, utrzymuje się około 3 godzin na twarzy, po tym czasie konieczne są poprawki, także ja na imprezy całonocne. czy specjalne okazje nie zaryzykowałabym. Ogólnie jest to dobry fluid na szybkie i krótkie wyjścia.

Znacie ten fluid? Co o nim sądzicie?

Buziaki😘
Ania

13 komentarzy:

  1. Niestety nie znam :/ Ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat ja nie korzystam z tego typu rzeczy :) Tylko naturalne kremiki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/magia-fioletu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie sięgam po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie dla mnie.. na krótkie wyjscia wystarcza krem cc. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Bielendę ale ich podkłady mi nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkt zdecydownie nie dla mnie, w moim przypadku zdają egzamin tylko długotrwałe podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrzyłam kiedyś na jakiś podkład Bielendy, ale niestety najjaśniejszy kolor był dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go :) Ja bardzo lubię fluid cover z serii Make Up Academie w kolorze 0 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja potrzebuję czegoś bardziej trwałego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale ten za szybko znika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Za krótko trzyma mat jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger