20 stycznia

 



Witajcie kochani

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją dwóch kremów do stóp, bo oczywiście o nasze stópki też trzeba dbać. Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Farmapol otrzymałam do testów dwa wybrane przeze mnie kremy właśnie do stóp, jeśli jesteście ciekawi jak się sprawdziły zapraszam do dalszej części wpisu.



Co mówi producent:

Podocrem Care to rozwiązanie idealne do codziennej pielęgnacji Twoich stóp. Krem jest lekki, szybko się wchłania. Dzięki temu może być stosowany w dowolnym momencie dnia. Intensywnie nawilża oraz odżywia skórę stóp. Zapobiega nadmiernemu wysuszeniu naskórka i pęknięciom skóry. Specjalnie dobrana kompozycja olejków naturalnych chroni stopy przed zakażeniami oraz działa odświeżająco. Krem może być stosowany przez diabetyków.

Składniki aktywne:

mocznik, olejek eukaliptusowy, olejek lawendowy, olejek rozmarynowy, olejek tymiankowy, mentol, kamfora, lanolina, talk.

Wakazania:

*ochrona skóry przed wysuszeniem,

*sucha i łuszcząca się skóra stóp,

*nadmierna potliwość skóry stóp,

*nieprzyjemny zapach stóp,

*skóra stóp ze skłonnościami do pęknięć.



Co mówi producent:

Podocrem Protect:  to krem stworzony z myślą o kompleksowej ochronie stóp przed niekorzystnymi czynnikami atmosferycznymi i mikrobiologicznymi, takimi jak spory grzybów, wirusy brodawczaka wywołującego kurzajki. Dodatkowo krem powleka skórę stóp, zabezpieczając przed powstaniem odcisków, modzeli, nagniotków i otarć naskórka. Takie działanie sprawia, że jest to krem idealny przed wyjściem na plażę, basen lub w okresie letnim podczas noszenia sandałów. Zimą dobroczynne olejki eteryczne poprawiają mikrokrążenie, chroniąc skórę przed marznięciem i wysuszeniem. Lekka, szybko wchłaniająca się formuła pozwala na swobodne zastosowanie kremu o każdej porze dnia. Krem może być stosowany przez diabetyków.

Składniki aktywne:

lanolina, olejek z trawy cytrynowej, olejek szałwiowy, olejek eukaliptusowy, olejek lawendowy, olejek rozmarynowy, olejek tymiankowy, mentol, kamfora.

Wskazania:

*zapobieganie zakażeniu  grzybicy stóp i brodawczakiem stóp,

*zapobieganie tworzenia się odcisków, modzeli i nagniotków,

*zapobieganie otarciom skóry stóp,

*zapobieganie przesuszaniu skóry stóp, ochrona stóp przed mrozem.

Moja opinia:

Kremy otrzymujemy w kartonowych pudełeczkach w których znajdują się tubki o pojemności 75g. W kremach bardzo mocno jest wyczuwalny mentol, bardzo łatwo się rozprowadzają i bardzo szybko wchłaniają. Do wydobywania kosmetyku tubka posiada dziurkę dzięki czemu łatwo wydostajemy krem dokładnie w takiej ilości jakiej sobie życzymy.



Dwa kremy bardzo miło mnie zaskoczyły swoim działaniem, są to jedne z lepszych kremów które miałam i moja opinia nie jest kierowana pod wpływem współpracy z firmą, tylko szczerymi odczuciami. Przy stosowaniu kremów skóra się nie przesuszała pięty są mięciutkie jak u niemowlaka. Zimą wiadomo chronimy nasze stopy przed mrozem, więc są i rajstopy grube skarpety, co za tym idzie pocenie się stóp, zawsze przed wyjściem nakładałam Podocrem Care, który chroni przed nadmierną potliwością i sprawdzał się super. natomiast Podocrem Protect idealnie będzie spisywał się w lato, chociaż teraz też bardzo dobrze sobie radzi i chroni nasze stopy przed mrozem. Myślę że jak za tą cenę za jaka są dostępne kremy nie ma co się wahać. Ja wam je polecam z czystym sumieniem możecie je znaleźć Tutaj  lub Tutaj

Znacie te kremy? Jak u was się sprawdziły? A ja Wy chronicie stopy

Buziaki😘
Ania


9 komentarzy:

  1. Super kremy warte przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy mnie Twoja dobra opinia o tych kremach. Będę miała je na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego czytałam o tych kremach. Moje stopy z pewnością byłyby zadowolone z ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie do stóp używam tego, co aktualnie do ciała, a że zimą są to treściwe produkty, to już takich typowo do stóp nie kupuję :). Sporo o tych kremach czytałam, wszyscy chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji przetestować tych kremów, ale mam nadzieję, że niedługo mi się to uda, bo jestem fanką wszelkiego rodzaju "mazideł" do stópek ;D Opinie są zachęcające, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle fajnych olejków w składzie, że mam ochotę go wypróbować! Dzięki za polecenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzebuję sprawdzonego kosmetyku do pielęgnacji stóp. Wypróbuję na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo ale super, jeszcze tylko coś na mega suche dłonie i będzie mega haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę przetestować, bo moim problemem jest wyjątkowo sucha skóra, zwłaszcza na piętach. W lecie wygląda to nie zbyt estetycznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger