17 września

Dare to shine

 




Witajcie kochani

Na początku  wpisu chciałam was zaprosić do zapoznania się ze stroną Konsultantka Oriflame warto tam zajrzeć.

Dzisiaj mam do zaprezentowania, wam wody toaletowej Dare to shine od Oriflame. Zapraszam do wpisu.

Woda toaletowa Dare to shine to pełna blasku kompozycja z wyrafinowanymi nutami kwiatów Tiare, zielonej gruszki, ciepłego akordu wanilii i odrobiną różowego pieprzu. Intensywnie kwiatowy zapach Dare to shine został zamknięty we flakonie inspirowany kształtem diamentów.  Zapach lekko słodki i bardzo intensywny pasujący do kobiet eleganckich z klasą. Utrzymuje się przez cały dzień, nie traci na swojej intensywności. Flakonik bardzo elegancki. Myślę, że z tym zapachem nie pożegnam się zbyt szybko.



To jest moja kolejna woda toaletowa z marki Oriflame i coraz bardziej się do ich zapachów przekonuje, dotychczas jeśli chodzi o zapachy byłam wierna marce Avon, ale chyba czas pomyśleć nad zmianą. W tym zapachu jestem zakochana.


Jakie są wasze ulubione zapachy? Lubicie zapachy od marki Oriflame?


Buziaki😘

Ania


5 komentarzy:

  1. Myślę, że ten zapach mógłby się i mi spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  2. kompletnie nie znam tego zapachu, ale z przyjemnością poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy zapach, mam wrażenie, że mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również częściej sięgałam po zapachy z avonu, widzę jednak, że oriflame ma bardzo kuszące zapachy. Muszę tam zajrzeć!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger