04 sierpnia

Cremobaza 30%






Witajcie kochani

Jak wam mijają wakacje, po urlopie już, czy nadal przed? Dzisiaj przychodzę do was z recenzją Cremobazy przeznaczonej dla skóry nadmiernie przesuszonej, zrogowaciałej i pękającej.

Co mówi producent:

Ręce  Stopy  Łokcie  Kolana
Polecany szczególnie do codziennej pielęgnacji skóry rąk, łokci, kolan i stóp (zwłaszcza pięt). Nie zawiera kompozycji zapachowej.

Dzięki starannie dobranym składnikom:
*nawilża skórę
*wygładza zrogowaciały naskórek (łuszczącą się, suchą, popękaną skórę)
*chroni skórę przed wysuszeniem, pękaniem i nadmiernym rogowaceniem
*pomaga zachować elastyczność skóry
*wykazuje właściwości łagodzące
*intensywnie pielęgnuje skórę





Moja opinia:

Krem otrzymujemy w tubce o pojemności 30g. Mamy taki okres w naszym życiu, gdzie wydaje mi się, że bardziej dbamy o czyste ręce i chyba każdy z nas nosi przy sobie żele antybakteryjne, a do tego jak gdziekolwiek wchodzimy wita nas pojemnik z płynem do dezynfekcji rąk, a co za tym idzie podrażnione, przesuszone i popękane dłonie. Z pomocą przychodzi nam producent Farmapol, który w swojej ofercie posiada cremobazę, która ma 30% formuły zawierającej stabilną pochodną Mocznika. Krem jest bezzapachowy, bo on nie ma ładnie pachnieć tylko ma działać, i powiem wam, że się nie zawiodłam krem działał tak jak powinien. Ręce po paru zastosowaniach stały się gładkie i były bardzo dobrze nawilżone. Kremu używam również na pięty, wiadomo, że jak chcemy nałożyć otwarte buty to to stopy też muszą wyglądać ,,wyjściowo" krem poradził sobie z popękaną skórą na piętach. Ja ze swojej strony wam polecam ten krem, jest na prawdę godny uwagi.

Buziaki😗
Ania 

4 komentarze:

  1. Fajnie, że jest dobry na pięty. Dobrze wiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym kremie same ochy i achy, sama muszę się w końcu na niego skusić!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam dużo o tym kremie, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Może się skuszę. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger