07 sierpnia

Olejek arganowy










Witajcie kochani

Latem nasze włosy narażone są na promiennie słoneczne, moje włosy stają się wysuszone, napuszone i zmęczone upałami, więc zawsze w okresie wakacyjnym staram się im dostarczać dużo nawilżenia i witamin. Na zakupach w Biedronce zauważyłam ten olejek i postanowiłam go przetestować, a jak się sprawdził, zapraszam do dalszej części wpisu.




Parę słów od producenta:

Olejek arganowy regeneruje, nawilża i chroni włosy przed czynnikami zewnętrznymi. Dodatkowo dodaje im połysku, tym samym likwidując matowość. Ma działanie przeciwstarzeniowe, powstrzymuje wolne rodniki, nawilża i napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkości. Wzbogacony o olejek jojoba i słonecznikowy.

Skład:

Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethiconol, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum (Fragrance), Bumetrizole, Linalool, Limonene, Argania Spinosa Kernel Oil, Benzophenone-3, Simmondsia Chinensis Seed Oil ( Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil), Butylene Glycol, CI 26100 (D&C Red n17), CI 47000 (D&C Yellow 11), CI 61565 (D&C Green 6), Helianthus Annuus Seed Extract ( Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Extract).

Moja opinia:

Olejek otrzymujemy w plastikowej buteleczce o pojemności 50 ml z wygodną pompką do dozowania. Czas, który mamy na zużycie kosmetyku po otwarciu to 36 miesięcy, więc sporo. Olejek jest bardzo wydajny wystarczy jedna pompka, zapach bardzo przyjemny i delikatny. Ja nakładam ten olejek na wilgotne włosy na długości od ucha w dół. Mam włosy rozjaśnione i był okres w moim życiu kiedy były bardzo zniszczone, teraz już jest lepiej, chodzę na zabiegi regeneracyjne, ale też po każdym umyciu zabezpieczam je zwracając szczególną uwagę na końcówki. Po użyciu tego olejku włosy nie są napuszone, są bardziej lśniące i miękkie, a co najważniejsze olejek nie obciąża nam włosów, także ja ze swojej strony bardzo go polecam jest wart uwagi.

Znacie ten olejek? Jeśli tak to jak u was się sprawdził?

Buziaki😘
Ania

9 komentarzy:

  1. uwielbiam takie naturalne olejki.

    Zapraszam do mnie przy okazji :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie bo właśnie zauważyłam, że moje włosy robią się przesuszone. Muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek arganowy jest jednym z nielicznych, który moje włosy tolerują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tylko jojoba ... inne prostują mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli nie obciąża włosów to mogłabym go jak najbardziej wypróbować chociaż teraz i tak mam spory zapas takiego olejków do włosów

    OdpowiedzUsuń
  6. Z samego nigdy nie korzystałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam olejku arganowego tyle, że z firmy bioelixie. I też są w biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie olejki na włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger