17 października

Tonik łagodzący




Witajcie kochani


Jeśli chodzi o kosmetyki do pielęgnacji twarzy to w mojej łazience nie może zabraknąć toniku do twarzy i myślę, że  każda z nas go posiada. Testowałam sporo toników w poszukiwaniu tego najlepszego, czy udało mi się go znaleźć?
Zapraszam do dalszej części wpisu.


Skład:

Aqua, Glycerin, PEG-8, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glucoside, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Polyquaternium-10, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Acetate, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Limonene, Alpha-Isomethyl lonone, Parfum.

Co obiecuje producent:

Nivea tonik łagodzący wzbogacony w naturalny olejek migdałowy i Hydra IQ:

* tonizuje skórę i usuwa zanieczyszczenia
* zachowuje naturalny poziom nawilżenia skóry
* łagodzi ją dzięki formule bez wysuszającego alkoholu
* łagodna formuła z olejkiem migdałowym jest szczególnie odpowiednia do pielęgnacji skóry suchej

Zobacz i poczuj zdrowo wyglądającą skórę 
Skóra jest głęboko oczyszczona i ukojona, wygląda zdrowo i pięknie.

Moja opinia:

Tonik otrzymujemy w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml zamykana na klasyczny klik. Od otwarcia toniku mamy 12 miesięcy czasu na zużycie, co uważam za bardzo długi okres, przynajmniej jak dla mnie, ponieważ ja toniku używam dwa razy dziennie,więc bardzo szybko dochodzę do denka.



Jak widać dziurka przez którą dozujemy tonik na wacik jest mała, ale w niczym to nie przeszkadza, tonik łatwo wydobywamy na wacik, a i mamy pewność że za dużo nam się go wyleje przez co nie marnujemy kosmetyku. Kosmetyk ma bardzo delikatny i przyjemny zapach nie jest męczący. Ładnie nam tonizuje skórę, usuwa resztki makijażu i nie ma uczucia ściągnięcia skóry. Tonik przeznaczony jest dla cery suchej i wrażliwej. Chociaż ja nie przepadam za marką Nivea, to w tym toniku się zakochałam i na chwilę obecną nie zamierzam go zmieniać. Z czystym sumieniem wam polecam ten tonik.

Znacie ten tonik? Co o nim sądzicie? Macie swój ulubiony tonik do twarzy?

Buziaki 😘
Ania


9 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś go i był dobry ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam różne produkty Nivea, ale toniku nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go dawno temu ale nie pokochałam go, zapach mnie lekko męczył

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam go i był ok ale nie wróciłam do niego ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam toniku z Nivea, natomiast lubiłam ich płyn micelarny. Co do toniku, nie kusza mnie szczególnie, troszkę się obawiam, ze mogły by się nie polubić z moją cerą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego toniku, ogólnie niechętnie sięgam po produkty nivea chyba że po krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kiedyś po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba dawno temu miałam tą zieloną wersję ale nie sprawdziła mi się i jakoś nie lubię Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger