08 sierpnia

Żel do mycia twarzy




Witajcie kochani


Dzisiaj porozmawiamy sobie o żelu do mycia twarzy, nie wyobrażam sobie żeby tego kosmetyku zabrakło u mnie w łazience.
Żel prezentuje się tak:


Co mówi producent:

Nasz bogaty  w naturalne minerały delikatnie lecz skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i makijażu, nie powodując podrażnień. Gliceryna, betaina oraz wyciąg z aloesu pomagają utrzymać naturalny poziom nawilżenia oraz poprawiają elastyczność skóry. 

Skład:

AQUA, COCAMIDOPROPYL, BETAINE, SODIUM   LAUROYL SARCOSINATE, SODIUM LAURETH SULFATE, BUSKO MINERAL AQUA, COCAMIDE DEA, GLYCERIN, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, POLYQUATERNIUM-7, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, CITRIC ACID, PARFUM, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL 

Moja opinia:

Żel otrzymujemy w plastykowej buteleczce o pojemności 200ml. żel ma bardzo fajny dozownik, bardzo lubię tego typu dozowniki ponieważ nie ma potrzeby, trzymania żelu mokrymi rękami i siłowaniem się z wydobyciem kosmetyku. Jestem zadowolona z żelu, stosuję go rano i wieczorem, nie wyskoczył mi żaden nieprzyjaciel po stosowaniu żelu, a i z resztkami makijażu radzi sobie super. Nie zapycha i nie ma uczucia ściągnięcia na twarzy, przy tym ma świetny orzeźwiający zapach. Polecam wam ten żel, sama też z pewnością wrócę do niego.
Za możliwość przetestowania dziękuję:


Znacie ten żel? Jak u was się sprawdził?

Buziaki 😘
Ania

25 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków. Fajnie, że u ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat nie znam ale lubie takie naturalne zele do twarzy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze że się sprawdził, choć przyznam, że po kosmetykach z uzdrowiska spodziewałam się trochę innego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama miała ten żel i była z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak fajnie się sprawdził to chętnie go sama wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do mycia twarzy używam głównie mydeł ale kosmetyk ten wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego żelu i pierwszy raz słyszę o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam go, ale będę pamiętała, że jest wart uwagi :) Na razie mam za duże zapasy na nowy żel do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, ale fajnie, że się sprawdza :) Na razie mam dwa ulubione żele,więc na nowy na razie nie jest planowany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że się sprawdził!
    Nie znam tego kosmetyku ale z chęcią wypróbuję :)
    Pozdrawiam! i zapraszam w wolnej chwili do mnie:
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam. Nawet chyba wcześniej o nim nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam całą serię tych kosmetyków i wspominam je bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stosowałam ostatnio i fajnie ten żel się pienił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyjrzę mu się na pewno przy okazji :) lubię żele do mycia twarzy z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam go. Ogólnie rzadko stosuje zele, wolę pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam go, ale dobrze ,że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, że jesteś zadowolona, lubię delikatne produkty myjące bo mam wrażliwą skórę

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię jak kosmetyki się sprawdzają,a nie lądują w koszu:-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym wypróbowała ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger