04 lipca

Balsam do ciała z uzdrowiska





Witajcie kochani


Dzisiaj przychodzę do was z balsamem do ciała który otrzymałam w ramach współpracy z Uzdrowiskiem Busko-Zdrój





Co mówi nam producent:

Nasz bogaty w naturalne minerały balsam dostarcza skórze cennych składników odżywczych. Optymalnie dobrane składniki aktywne, takie jak olej ze słodkich migdałów, urea, d-pantenol  (prowitamina B5) i gliceryna intensywnie nawilżają, łagodzą podrażnienia oraz nadają miękkość i gładkość. Wpływają na zwiększenie jędrności i sprężystości. 
Masło Shea (karite) doskonale odżywia i regeneruje skórę oraz wzmacnia jej barierę ochronną. 

Skład:

AQUA, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, GLYCERIN, CETEARETH-20, CETEARYL, ALCOHOL, UREA, PARAFFINUM LIQUIDUM, BUSKO MINERAL AQUA, PPG-3 BENZYL ETHER MYRISTATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL, BUTYROSPERMUM PARKII ( SHEA BUTTER), GLYCERYL STEARATE, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, POLYACRYLAMIDE, HYDROGENATED POLYDECENE, LAURETH-7, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE,  PHENOXYETHANOL, DMDM HYDANTOIN, PARFUM, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, CITRONELLOL 

Moja opinia:

Balsam otrzymujemy w plastikowej butelce o pojemności 300 ml. jako dozownik mamy pompkę co ułatwia nam aplikacje. Zapach tak jak w pozostałych kosmetykach z uzdrowiska jest cytrusowy, idealny w upalne dni. Balsam rozprowadza się łatwo i w miarę szybko się wchłania. W połączeniu z żelem o którym pisałam Tutaj nasza skóra jest ładnie nawilżona. niestety składu nie ma za ciekawego dość wysoko znajduje się parafina, mi osobiście nie przeszkadza, ale wiem że niektóre z was jej nie lubią. Osobiście jestem zadowolona z balsamu, ale raczej nie powrócę do niego. 

Miałyście ten balsam? Jesteście zadowolone?

Buziaki 😘 
Ania

21 komentarzy:

  1. Nie znam :O i jestem troszkę zaskoczona wgl :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałaby mi się taki balsam ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że nasze uzdrowiska wypuszczają kosmetyki, ale ze względu na zapach może być fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach tego produktu bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w tych kosmetykach przeszkadza zestawienie uzdrowiska z kiepskimi składami. No nie gra mi to kompletnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam o tych produktach, sama jednak nie miałam okazji używać. Mam trochę zapasów i swojego 500ml ulubieńca w tej kategorii, wiec raczej się na tę chwile nie skusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go ale teraz testuje krem z uzdrowisko Lądek-Zdrój czy jakoś tak :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Może być ciekawy... 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale przydalby mi sie taki balsamik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, ale wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nawet nie wiedziałam, że uzdrowiska mają swoje kosmetyki:) Chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi parafina w składzie nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie przeszkadzała mi parafina, ale obecnie mam sporo naturalnych kosmetyków z którymi się polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt :) Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu. Ja parafiny się nie boję, ale w kosmetykach do twarzy raczej na nią uważam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo dobrego o tej firmie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę, ale zapach i właściwości nawilzające jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma ładne opakowanie, z chęcią bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie dla mnie z parafiną w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger