31 stycznia

Coś dla kobietek




Witajcie kochani


W piątek dotarła do mnie paczuszka na którą czekałam z niecierpliwością, tak się prezentowała przesyłka po otwarciu:






Po otwarciu:



Ja ujrzałam to cudo to zamarłam, piękny czerwony portfel marki Loren. W paczce znalazłam również dwa biurkowe kalendarze, i jeden od razu powędrował do mojej córki na biurko.

Tak się prezentuje w środku:





I przód portfela



Takie cudeńka, możecie znaleźć Tutaj mają również Fanpage. Model który ja mam kosztuje około 118 zł. Zapraszam do zapoznania się z ich ofertą.

Podobają wam się takie portfele, czy wolicie mniejsze ?

Buziaki:*
Ania

22 komentarze:

  1. Średnio mi się podoba gdyż nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny choć zupełnie nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę zbyt błyszczący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfel co prawda nie w moim stylu, ale nie da się ukryć że jest bardzo dobrze wykonany :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny :). Ja aktualnie szukam czegoś nowego dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony portfel przyciaga pieniądze:) Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam dość duży portfel, ale jakoś wolę te mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię duże portfele, ale matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny portfel. Rozmiar też odpowiedni dla mnie, bo noszę przy sobie mnóstwo przydasiów w portfelu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Portfel genialny <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja stawiam jednak na nieco mniejsze i w bardziej stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moja forma, ale nie mam nic do koloru czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, choć ja wolę mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam identyczny :) z małą różnicą bez tego paseczka na przodzie :P służył mi ok4-5lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są czerwone portfele ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny kolor! Super się prezentuje!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę mniejsze. Mam taki, właśnie z podobnej skórki i czerwony, tylko nielakierowany i bez tych świecidełek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pierwszy rzut oka wygląda jak kopertówka a nie portfel :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger