04 marca

Ziaja

Witajcie kochani


Zostaniemy jeszcze troszkę przy oczyszczaniu naszej twarzy:) Dzisiaj mam produkt marki Ziaja, a dokładniej chodzi mi o żel z peelingiem oczyszczający pory na dzień i na noc, zobaczmy jak wygląda :)






Co nam obiecuje producent:

Oczyszczający, spłukiwany produkt typu 2 w 1. Łagodnie redukuje niedoskonałości w skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
-ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym 
-ściągająco -normalizujący zinc coceth sulfate 

Czysta i świeża skóra:
-Oczyszcza pory skóry oraz skutecznie usuwa nadmiar sebum.
-Pobudza złuszczanie martwych komórek naskórka.
-Wspomaga redukcję zaskórników.
-Działa nawilżająco i łagodząco.
-Poprawia wygląd powierzchni skóry.
-Przygotowuję skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

To tyle od producenta teraz może zobaczmy jaki ma skład


  
Co ja tu mogę dodać od siebie, jego zaletą z pewnością jest cena i wydajność ja mam ten produkt od ponad miesiąca, jeszcze mi go troszkę zostało, ale jest fakt że stosuję go tylko na noc.
Rzeczywiście oczyszcza skórę, konsystencja ma średnio-gęstego żelu z drobinkami.  Po jego użyciu skóra jest wyraźnie gładsza i odblokowuje nam pory, ma wygodną pompkę do aplikacji. Zapach jest charakterystyczny do produktów marki Ziaja. 

A wy miałyście już może ten żel? Jeśli tak to jak u was się sprawdził?

Pozdrawiam cieplutko :) 

6 komentarzy:

  1. miałam ten żel, ale tak średnio mi przypasował, bardziej polubiłam wersję bez peelingu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam wersji bez peelingu, ale jako następny pewnie wypróbuję :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za produktami Ziaji jeśli chodzi o pielęgnacje skóry :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelu nie miałam tylko tonik, nie polubiłam go z uwagi na fakt, że podrażniał mi skórę ale zapach miał piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik też miałam i również się zawiodłam na nim :)

      Usuń

Dziękuje za wizytę u mnie i za każdy komentarz, jeśli mnie obserwujesz poinformuj mnie o tym na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © anaikosmetyki , Blogger